Blogia
3decaribe

Kúpiť zľavu plnú hack aplikáciu Wonder Zoo - Animal Rescue! online zadarmo zdroje 1.0.2 v

Language Portuguese Wonder Zoo - Animal Rescue! cheats

 

Zariadenia - Apple iPad / veľkosť - 84848 kb / recenziu - Keďže som začal hrať v 6 rokoch a čoskoro, keď to bolo v decembri 2016, nudil som sa s ním. Pretože som nedostal peniaze a ja som mal v zoo len 5 zvierat. Teraz však sťahujem a snažím sa byť najobľúbenejšou osobou v hre. Vlastne som si opäť stiahol hru, keď som bol v 7 rokoch. V tom čase som bol super nadšený hrať hru. Ale ja som ešte ani nezachytil zviera, keď som riadil auto. Čoskoro v roku 2018, keď mi bolo 8 rokov, budem teraz najobľúbenejšou osobou. Dostanem peniaze Pokúsim sa chytiť zviera a dostanem viac a viac zvierat, aby som mohol byť najobľúbenejšou osobou v tejto hre. Páči sa mi táto hra sa mi teraz páči. To bola najlepšia hra, akú som kedy videl. Ďakujem tvorcovi tejto hry. Váš nový priateľ: yoodh. Zavolajte mi Yoodh v poriadku? , Veľmi pekne ďakujem, takže hru neodstránim, ak mi nebude 50 rokov. Ale to bude trvať toľko, aby ste hru neodstránili. Páči sa mi táto hra tak moc! / Gameloft / publikovať dátumy - 2012-10-18 / Abstrakt - Neslávny pytliak ohrozuje zvieratá divočiny! Vydajte sa na safari, aby ste ich zachránili pred nebezpečenstvom a privítali ich v nádhernej zoologickej záhrade.

Wonder Zoo - Záchrana zvierat! hack kk

 

Wonder Zoo - Záchrana zvierat! hack karna. Wonder Zoo - Záchrana zvierat! hry hack x mod hry.

0 comentarios