Blogia
3decaribe

HACK LEGIT BUBBLE SHOOTER! TOURNAMENTS ARCADE GENRES EKSPLOATI SLUŽBENO

https://firstgamehack.com/game-740535889.html

 

 

 

  1. Bilješke o verziji: - Ažurirana verzija programa Skillz
  2. Veličina: 63508 kilobajta
  3. Kritike: Ova igra je vrlo navika. Sviram ga u prosjeku 2 sata dnevno. Međutim, nedavno sam bio znatiželjan koliko će mi trebati da osvojim određenu nagradu, pa sam počeo raditi matematiku. Svaka igra traje 3 minute. Yu mora dobiti određeni broj ulaznica svaki mjesec kako bi održao korak sa svojim ljestvicama. Nakon igranja s brojevima, shvatio sam da je nemoguće doći do treće razine, a kamoli 4-6. Povrh toga, shvatio sam zašto ne pokušati još jednu od velikih nagrada. Najjeftiniji automobil košta 600.000.000 ulaznica, pa sam matematiku vidio koliko će trajati da je dobijem. Da bi primili tu nagradu, trajalo bi više od 1700 godina igranja nonstop 24/7. A onda sam želio biti realniji pa sam matematiku vidio što mogu dobiti ako odigram 8 sati svaki dan tijekom godine. Ja bih završiti s 7 dolara ako sam igrao ovu igru ​​za godinu dana kao da je moj posao puno radno vrijeme
  4. Opis igre: Bubble Shooter! Turniri su zabavna klasična igra mjehurića s multiplayer natjecanjima za novac i nagrade
  5. datum objave: 2014-02-04
  6. Izdavači: Ilyon Dynamics Ltd

 

Hack čitljiv mjehurić pucač turniri puni.

 

Hack legit mjehurić strijelac turniri popis. Snowball.io ™ HACK LEGIT BUBBLE SHOOTER! turnir 2. Hack čitljiv mjehurić strijelac turniri California. Hack legit mjehurić strijelac turniri 2017. Hack legit mjehurić strijelac turniri Las Vegas. HACK LEGIT BUBBLE SHOOTER! turnir. Hack legit mjehurić strijelac turniri 2. HACK LEGIT BUBBLE SHOOTER! turniri. HACK LEGIT BUBBLE SHOOTER! turnir 2004. Hack čitljiv mjehurić strijelac turniri preuzimanje.

 

Hack legit mjehurić strijelac turniri 3.

0 comentarios